miércoles, 9 de noviembre de 2016

Sarrera



Kaixo guztioi,
Oier Garmendia naiz eta nik ere “La Competencia Digital en el marco de una Educación Abierta” ikastaroan izen eman dut, gaiaren inguruan nire gaitasunak garatzeko asmoz.
Betidanik aritu izan naiz teknologia berriak, ordenadailua, mugikorrak, interneta, sare sozialak etab.etan. Bapatean zerrendatuz hauek etortzen zaizkit burura: GPS-ak, pultsometroak, Wikiloc, ordenagailuen programa eta aplikazioak, web orri ezberdinak, Whatsapp, Facebook, Twenti…
Hala ere, konturatu naiz hezkuntzara eta didaktikara zuzentzeko tresnak falta zaizkidala. Horregatik eman dut izena ikastaro honetan.
Gorputz Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzako irakaslea naiz, eta iruditzen zait gaur egun aukera asko izan behar ditugula konpetentzia dijitalean sakontzeko gure ikasleekin, bai ikasgelako baliabide gisa eta baita gorputz hezkuntzan tresna gisa ere.
Beraz espero dut, blog honek etorkizunean aukerak ematea baliabide hauek trukatu eta beste batzuen inguruan ere informatzeko.
Ongi etorri

1 comentario:

  1. Oier: ezagutzen dut nik irakasle bat baino gehiago zuk nahi dituzun gauza horiek erabiltzen dituena.
    BAT esateagatik, nonbaitetik hasteko Xabier Mendoza "la-kaña" da: https://plus.google.com/110720814307474042592
    Esperientzi pilo bat dauka eta asko partekatzen du sarean: @KirolXabi & @HEZiKT dira bere twiterrak

    ResponderEliminar